24 dec 2013 Dinsdag op weg naar vulcano arenal

28 december 2013 - Arenal, Costa Rica

~~Dinsdag 24 dec.
Het is echt een andere wereld hier. Je bent gewoon standaard om 06:00 uur wakker ’s ochtends. Heel apart. Ik wilde graag gaan hardlopen, maar eigenlijk durf ik niet hier in het oerwoud. Vandaag vertrekken we naar onze volgende bestemming. Vulcano Arenal. Dit resort waar we dan zijn daar zijn spa’s van het water van de vulcaan. En lekker warm. En barretje in het water. Tijd voor de law avond dus.
Na het heerlijke ontbijt gingen we op weg. Onderweg stopten we bij een restaurantje voor koffie. Dit lag aan een rivier en de bomen zaten vol met leguanen. Ze liepen zelfs bij het cafe om te kijken of er nog wat te snaaien was. Errug grappig. Na die heerlijke cappucino en voor sommige waaronder dewi een ijsje gingen we verder naar onze droomparadijsje met de spa’s. Nou en paradijs was het. Ik had alleen ontzettende koppijn. Deb zei cin neem ff tabletje das zonde om nu koppijn te hebben. Dus dat deed ik en ben maar ff gaan liggen. Het werd er niet veel beter op, maar opeens dacht ik iboprufen moet ik hebben en met wat neusspray van lies waren we klaar voor kerstavond en ons diner. Het was al 20:00 uur en voor de kleintjes van peet en lies begon het natuurlijk al echt laat te worden. Dus ze bedachten een plan. Ze deden het kleine kindje jezus (sebas) in een kribbe (draagbare koffertas) en zo ging die mee. Hij heeft hier ook echt in geslapen. Aan tafel viel ook al gauw julian in slaap en vlak daarna dewi. Ik heb zelf niet zo heel veel van deze dag meegekregen, maar volgens mij heeft iedereen die dag de pools wel uitgetest. Ik sliep die avond samen met dewi in 1 bed en san met luca in 1 bed.

1. Papa Henk:
    28 december 2013
    toch nog een beetje ziek Cin??? morgen de grote dag in 12 en een half jaar dus dan weer beter zijn hoor xxxxx hou van jullie